Lorem ipsum dolor sit amet, adipisc ing elit, consectetur adipiscing elit. Duis ut ligula leo adipiscing elit.

PHONE:           0035 244 58 265

E-MAIL:           info@example.com

ADDRESS:      Rohr PL 989, NY

Instagram
Burriac-Xtrem-Portada

Burriac Xtrem

Burriac-Xtrem-Edicio-2019

LA BURRIAC XTREM, EDICIÓ 2019

Des de l'organització creiem adient mantenir els mateixos circuits de l'any passat per les dues curses.Així reservem forces per seguir buscant els millors corriols per l’any vinent que serà la 18a edició i per tant celebrarem la nostra majoria d'edat. De cara al futur pretenem mantenir aquest format de repetir els circuits dos anys seguits de manera que els participants puguin competir amb ells mateixos d’un any per l'altre. Un altre aspecte de millora per la Burriac Xtrem 2019 són els temps de tall, a partir d'ara s'incrementaran a 4 punts.

NOVETATS IMPORTANTS

Una de les novetats importants d'aquest any, vist l'èxit dels entrenaments de reconeixement de l'any passat, és que des de l'organització us proposarem un pla d'entrenament des del 29 de Juliol fins al dia de la cursa, dissenyat i gestionat per ADN RUNNING, el qual podreu seguir per la nostra pàgina web.

Consulta el pla d’entrenaments

16-10-2019 al 15-11-2019 37€

Burriac-Xtrem-Recorreguts

RECORREGUTS

Els recorreguts de les dues curses transcorren íntegrament pels termes municipals d'Argentona i Cabrera de Mar dins del Parc Natural de la Serralada Litoral, gaudint una vegada més del tresor incomparable del nostre entorn de bosc mediterrani de pins i sureres, flora i fauna, però sobretot, de camins i corriols que ens faran xalar de valent amb la cursa, pujant al Turó de Cirés (484 m), sostre d'Argentona i al Castell de Burriac (392 m).
Sortirem de la Plaça Nova cap al Collell, pujadeta cap a la Pedrera, baixada cap a can Mantraset i la Font del Gavatx, tornem a pujar direcció font d'en Quicu i el Rocar d'en Serra amb la Senyera, el Pujolar i primer avituallament, tot corriolejant cap al Turó de Matacabres, segon avituallament, per pujar i patir ``la Bèstia`` i Turó de Cirés, baixarem cap a les Banyadores i la Creu de l'Abellà, agafem aire abans de la cronoescalada de les Bruixes.

Consulta aquí les altimetries

CRONOESCALADA DE LES BRUIXES

Comença a ser un clàssic el temut tram cronometrat independent de la classificació general de cada cursa.
Són 530 m amb 133 m de desnivell positiu que transcorren per un corriol d'arrels i pedres des de darrere del Manantial de Cabrera fins a dalt del Castell de Burriac. Els més ràpids femení i masculí tindran premi especial: una espatlla de porc gentilesa de CARNS SELECTES PILAR .
Tot això amb l'animació a càrrec del grup de batucada SSSTRÈPITS de Vilassar. També hi haurà diferents trams d'STRAVA al llarg dels circuits degudament senyalitzats.

Burriac-Xtrem-Les-Bruixes

ARRIBADA AL CASTELL I AVALL QUE FA BAIXADA

I al Castell de Burriac, tercer avituallament i baixada fins a Coll de Codera i Santa Elena d'Agell, aquí encararem el mur del Turó dels Oriols, tornem a baixar fins a la Font Picant, avituallament i tot seguit ens esperen dos tràngols curts però intensos fins a arribar al Turó Rodó, des d'on baixarem cap a la Font del Ferro on tornem a fer una pujada vertical fins a agafar els ``uiuiuiiss`` cap a ``la bassa del Senglar``. Aquí comença la baixada més llarga fins a la Feu i l'última pujada que tant recordeu de l'any passat i cap mal pas i últim avituallament, cap al Pujolar un altre cop i d'aquí començarem el descens pel corriol ``del cactus`` pel bosc d'en Sirvela amb vista panoràmica d'Argentona on, al bell mig de la vila, ens espera la catifa verda.