· Galeria fotogràfica de la sortida de GMA / MONTALTRECK a la Serra del Montsant

Aquí podeu veure la galeria fotogràfica de la sortida a la Serra del Montsant – Grau del Carrasclet – Roca Corbatera-Grau de Bastons – Morera del Montsant.

Duta a terme entre el  05 de Maig d’enguany.

· Aquí podeu veure la galeria fotogràfica de la sortida a la Fageda del Retaule

Aquí podeu veure la galeria fotogràfica de la sortida a la Fageda del Retaule (el Montsià).

Duta a terme entre el  29 i  el 30 d’Abril d’enguany.

Tots els dimecres hi ha l’activitat ” Els dimecres al bosc” coordinada pel Francesc Costa. Més info a elsdimecresalbosc@blogspot.com

• DIMECRES 6 D’ABRIL: Per les muntanyes de Sant Pol

Anirem amb cotxe fins l’aparcament al costat de la riera de Sant Pol. I a pujar per unes escales cap el turó dels Garrofers. Passarem per sobre l’autopista i pujarem el turó de Can Tiril i anirem carenejant entre camps. Passarem pel turó de l’Home Mort (a la foto) i aviat anirem girant cap a terres de Calella. Sota el turó de la Cabra i sota l’autopista. A la urbanització de Valldenguli ens dirigirem cap al club de tennis, on seguirem un corriolet a la part esquerra del recinte. Arribarem al turó de Capaspre i el Far de Calella. Baixarem al torrent de les Basses i pujarem cap a les torretes del telègraf òptic (la civil i la militar).
Després toca baixar i passarem uns metres per l’antiga carretera nacional del segle dinou, travessar un pont sobre l’autopista i cap a Sant Pol. Per cert en passar pel mig del poble veurem el restaurant de la Ruscalleda, on no ens quedarem a dinar. O sí?

Ens trobarem a les 7:30h al lloc de sempre!

•  DIUMENGE 3 D’ABRIL: Sortida a Núria per la Central Daió

El proper diumenge 3 d’abril hi ha programada una sortida a Nuria.Pujarem des de la central del Daio d’abaix , cap el camí dels enginyers i enfilar cap a Nuria.Hi ha un desnivell de 1000 mts ,pero no hi ha cap dificultat tècnica. La baixada la farem pel costat del riu.

DAIÓ-GRILL-NURIA-DAIÓ

Ens trobem a la plaça Nova a les 7 del mati . Pararem a esmorzar a cal gusi a Ribes .

Hi ha la possibilitat de dinar al restaurant de Nuria , per qui ho vulgui.L’alternativa es portar-se el dinar.
També, hi ha la possibilitat de baixar amb el cremallera.

Més alternatives impossible. Us esperem!